⚠️ Aktuálně! nám nefunguje telefonní linka, situaci řešíme. Prosíme o chvíli strpení. Děkuji za pochopení! ⚠️

Obchodní podmínky


Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost TUNET.CZ ,s.r.o. , IČO:27723267 , se sídlem Dvorská 1505/22, Blansko 678 01, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 54290 a kupujícího ( zákazník, spotřebitel ) při nákupu v internetovém obchodu www.nws-company.cz, www.tunet.cz.

Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

I. Dodavatel / Prodávající

Prodávající je obchodní společnost TUNET.CZ ,s.r.o., IČ:277 23 267 , se sídlem Dvorská 1505/22, Blansko 678 01, zapsané  v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, vložka 54290. TUNET.CZ, s.r.o. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby na internetové adrese www.nws-company.cz, www.tunet.cz. 

 

II. Kupující / Spotřebitel

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující- spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

 

III. Kupní smlouva

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména tyto informace :

objednávaném zboží ( objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu ), způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží, informace o nákladech spojených s dodáním zboží ( dále společně jen jako „objednávka“ )

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ potvrzuji svou objednávku “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce ( dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky ( množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu ) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky ( například písemně či telefonicky ).

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky ( akceptaci ),jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy ( náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory ) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace ( části zboží, jiných podkladů apod. ). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

 

IV. Doprava

Doprava námi nabízených výrobků není zakalkulována v ceně výrobku, protože snahou naší firmy je nabídnout kvalitní zboží za rozumnou cenu bez zbytečného navýšení ceny výrobku. Cenu za dopravu zjistíte jakmile vložíte zboží do košíku tzn. hodnota dopravy se vypočítá podle skladby objednaného zboží.

 

V. Způsob dopravy

Osobní odběr - tento způsob dopravy je vždy zdarma a nespornou výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Zákazníka kontaktujeme telefonicky jakmile je zboží připraveno v sídle společnosti k odběru.

Česká pošta – obchodní balík - Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po odeslání zásilky. Po odeslání zásilky zákazník obdrží email s číslem zásilky a může sledovat celý průběh doručení zásilky. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, zanechá vám upozornění v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště. Zásilka bude uložena na dodací poště 7 kalendářních dnů a po uplynutí této doby je automaticky odeslána zpět odesílateli. Některé objemné zásilky mohou být ve vyjímečných případech zaslány přepravní službou. Doporučujeme před převzetím zboží, aby bylo řádně zkontrolováno, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti, zboží nepřebírejte a zjištěné nesrovnalosti uveďte do přepravního listu přepravce.

PPL – obchodní balík - firma PPL je využívána při doručování větších zásilek po celém území ČR. Zboží je dodáváno nejpozději do 48 hodin od odeslání zásilky v pracovních dnech od 8:00 – 18:00 hodin. O dodání Vás informujeme vždy předem pomocí e-mailu, navíc přepravce informuje zákazníky pomocí SMS, případně telefonicky o dovozu zboží, vždy před dodáním. Součástí standardního doručení není dodání do bytu, řidič pomáhá se složením. U řidiče je možná pouze platba v hotovosti. Doporučujeme před převzetím zboží, aby bylo řádně zkontrolováno, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti, zboží nepřebírejte a zjištěné nesrovnalosti uveďte do přepravního listu přepravce.

Zásilkovna - firma Zásilkovna je využívána při doručování malých zásilek po celém území ČR. Zboží je dodáváno nejpozději do 48 hodin od odeslání zásilky v pracovních dnech od 8:00 – 18:00 hodin. O dodání Vás informujeme vždy předem pomocí e-mailu. K vyzvednutí na pobočkách zásilkovny. Je možno platit kreditní kartou nebo hotově. Doporučujeme před převzetím zboží, aby bylo řádně zkontrolováno, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti, zboží nepřebírejte a zjištěné nesrovnalosti uveďte do přepravního listu přepravce.

DPD, FOFR, GLS, TOPTRANS

VI. Přeprava a dodání zboží

V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě nepřevzetí zásilku si narokujeme zaplacení ceny poštovného, vztahuje se i na Dopravu zdarma.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

Zboží může být odesíláno jiným přepravcem než bylo zvoleno.

VII. Ceny a způsob platby

Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, veškeré ceny za zboží a služby jsou uváděny včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby :

Hotovost/Dobírka : většinu zboží je možné barevně popřípadě rozměrově modifikovat dle přání zákazníka a z tohoto důvodu je platba v hotovosti při dodání možná pouze u objednávek zboží v hodnotě do 5000 Kč včetně DPH bez dopravy. V tomto případě zvolte v objednávkovém formuláři typ platby " hotovost ( zboží do 5000 Kč ) ". V případě, že Vámi objednané zboží je zakázková výroba - jedná se o zboží, které není skladem a je objednáno na výrobu s dodáním 7-40 dní a nebo tuto informaci naleznete v "Detailu produktu" u zboží, trváme na písemném souhlasu, že tuto informaci berete na vědomí a že s tímto souhlasíte. Souhlas potvrdíte odesláním objednávky. V případě, že je Vaše zboží zakázková výroba, ve shodě s odstavcem 8 § 53 Občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Dnem přijetí zpětného souhlasu od zákazníka začíná běžet termín dodání objednaného zboží. Vyhrazujeme si však právo zaslat u zakázkové výroby zálohovou fakturu na 50% hodnoty objednávky zboží.

Zálohová faktura : většinu zboží je možné barevně popřípadě rozměrově modifikovat dle přání zákazníka,je možné požadovat zálohu ve výši 50 % hodnoty objednávky zboží. Doplatek ceny zboží se hradí v hotovosti řidiči při dovozu zboží.

Platba předem : dalším způsobem platby je platba předem.

 

VIII. Odstoupení od kupní smlouvy

Storno objednávky

objednávku je možné stornovat do dvou hodin od vytvoření objednávky mailem na adrese info@npdesign.cz.

 

IX. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

 

Kupující ( spotřebitel ) nemůže, podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy

1. na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění

2. na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele

3. na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele ( zakázková výroba ) nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

4. na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal

Zakázková výroba

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení §1837 občanského zákoníku bod d) nelze mimo jiné od kupní smlouvy odstoupit:

  • - o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (zakázková výroba).

Jedná se o zboží, kde dodáváme s termínem doručení v rozmezí 5-30 dní a nebo více. 

Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím bodě či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti ( 14 ) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě, toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, který naleznete v eshopu na spodní straně. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Doporučujeme zboží pojistit. 

Jste-li podnikatelem, či právnickou osobou a zakoupili jste u nás zboží na IČO, potom se na Vás možnost odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14-ti dnů NEVZTAHUJE.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Pro rychlejší vyřízení požadavku, doporučujeme vyplnění dokumentu Odstoupení od smlouvy a zaslání, nejlépe na e-mail info@npdesign.cz.  Zboží, které budete odesílat, by mělo být (pokud možno) v původním obalu, nesmí jevit známky užívání, musí být nepoškozené, kompletní a pokud možno s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku – nebude převzato.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy ( zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku )

zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů ).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal :

 

1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné

2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá

3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy

4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

Ustanovení uvedená v předchozím článku obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

X. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa : http://www.co­i.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odrje možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

XI. Bezpečnost a ochrana informací a osobních údajů

Provozovatel e-shopu jako správce osobních údajů (dále jen „Správce“) tímto v souladu s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“), informuje své zákazníky (dále jednotlivě jen „Subjekt údajů“) o tom, že:

1. Osobní údaje Subjektu údajů, které budou Správci odevzdány při odeslání objednávky, budou zpracovány za účelem uzavření kupní smlouvy a jejího následného plnění, a to včetně vyřizování případných nároků Subjektu údajů z vadného plnění. Právním základem pro zpracování osobních údajů Subjektu údajů je tedy plnění kupní smlouvy založené objednávkou Subjektu údajů a současně také plnění zákonných povinností Správce dle právních předpisů upravujících práva a povinnosti v souvislosti s ochranou spotřebitele a vedením účetnictví. 

2. Důvodem poskytnutí osobních údajů Subjektu údajů Správci je identifikace smluvních stran nezbytná pro uzavření a plnění kupní smlouvy, což by bez poskytnutí těchto údajů nebylo možné. 

3. Osobní údaje Subjektu údajů budou zpracovány po dobu, po kterou je Správce povinen tyto údaje uchovávat dle obecně závazných právních předpisů, minimálně tedy po dobu 5 let dle zákona o účetnictví nebo po dobu 10 let dle zákona o DPH.

4. Při zpracování osobních údajů Subjektu údajů nebude docházet k automatizovanému rozhodování ani k profilování. 

5. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů ani neurčil zástupce pro plnění povinností ve smyslu Nařízení. Osobní údaje Subjektu údajů mohou být pro účely řádného vyřízení objednávky poskytnuty poskytovateli doručovacích služeb zvolenému Subjektem údajů, a dále osobám, které Správci poskytují právní a účetní služby v zájmu zajištění řádného plnění povinností stanovených obecně závaznými právními předpisy. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje Subjektu údajů do třetí země, mezinárodní organizaci nebo jiným, než výše uvedeným třetím osobám. 

6. Subjekt údajů má právo požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, má právo na přenositelnost těchto údajů k jinému správci, jakož i právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, má-li za to, že Správce při zpracování osobních údajů postupuje v rozporu s Nařízením.

 

XII. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

XIII. Doručování

Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 

XIV. Reklamační řád – způsob uplatnění a vyřízení reklamace

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů ( dále jen „Zákon“ ) a vztahuje se na spotřební Zboží ( dále jen „Zboží“ ),u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady ( dále jen „Reklamace“ ).

Zaručujeme Vám, že v našem internetovém obchodě poskytujeme stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jako ve všech maloobchodních prodejnách, které jsou v souladu s platnými právními předpisy.

Reklamace uplatňujte písemnou formou – vyplněním reklamačního listu, zasláním fotek a zasláním na e-mailovou adresu info@npdesign.cz , popřípadě poštou na adresu TUNET.CZ, s.r.o.,Dvorská 1505/22, Blansko 678 01. Následně Vás budeme kontaktovat a řešit postup vyřízení reklamace.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje ,nebo pro bližší informace týkající se případných reklamací, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace tel. čísle: +420 608 88 98 21 anebo e-mailem: info@npdesign.cz.

Pokud bychom na Vaši písemnou formu e-mailem do 24 hodin nereagovali, kontaktujte nás prosím na telefonu 608 88 98 21, zda byla reklamace na náš e-mail doručena.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. 

Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, má zákazník právo toto reklamovat. Reklamace bude přijata pouze v případě uplatnění v záruční době, nejlépe spolu s platným dokladem o koupi výrobku. TUNET.CZ, s.r.o. je povinen oprávněnou reklamaci prošetřit popřípadě zboží opravit či vyměnit v zákonné lhůtě do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo na výměnu nebo odstoupení od smlouvy.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo.

 

XV. Postup převzetí zboží pro kupujícího, který není spotřebitelem

Při převzetí zboží od posádky vozidla  se odběratel přesvědčí o správnosti počtu předávaných jednotek, u baleného zboží o neporušenosti obalu a stavu dodávky. Správnost potvrdí podpisem na přepravním listu (při zaslání zboží přepravní službou) nebo na kopii dodacího listu (při dopravě TUNET.CZ, s.r.o.). Pokud má zboží při převzetí porušený obal, je odběratel povinen přesvědčit se o celistvosti a neporušenosti zboží. Toto je třeba uvést do prodejního listu, jinak právo na mechanické poškození zaniká.

Vady dodávky, které jsou zřejmé při odběru, musí být reklamovány ihned při převzetí, jinak právo odpovědnosti za tyto vady zaniká. Ostatní zřejmé vady zjištěné např. při montáži je odběratel povinen oznámit neprodleně. Vady materiálu je povinen oznámit okamžitě po jejich zjištění ve lhůtě stanovené pro záruku.

Po doručení zboží je emailem zaslán daňový doklad, faktura, dodací list, případně záruční list do 7 pracovních dní.

 

XVI. Postup převzetí zboží pro kupujícího, který je spotřebitelem

Při převzetí zboží kupujícím spotřebitelem je mu doporučeno, aby rovněž učinil kontrolu doručené zásilky a to zejména, zda – li není poškozena či nebylo-li porušeno její originální balení. V případě doručení poškozené zásilky není spotřebitel povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.

Společně se zbožím je dodáván daňový doklad, faktura, dodací list, případně záruční list.

 

XVII. Práva vyplývající ze záruky

1. jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

2. jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

3. jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

4. jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

 

Reklamaci řeší prodávající v součinnosti s výrobcem zboží. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

 

XVIII. Reklamační protokol

Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Prodávající vyrozumí spotřebitele o vyřízení reklamace písemnou formou prostřednictvím emailu.

 

Záruka se nevztahuje na:

1. vady zboží, na něž byla poskytnuta sleva vady způsobené opotřebením, atmosférickými nebo chemickými vlivy

2. vady způsobené při dopravě dopravním prostředkem zákazníka

3. vady způsobené nesprávným skladováním, nesprávně provedenou montáží, opravou a nesprávným používáním zboží.

V případě oprávněné reklamace má kupující spotřebitel právo na úhradu nákladů spojených s reklamací. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho stránky jednalo o zneužití práv)."

Po uplynutí záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží, které nebyly v této lhůtě u prodávajícího zákazníkem uplatněny. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.

 

XIX. Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

V případě, že Vámi objednané zboží je zakázková výroba - jedná se o zboží, které není skladem a je objednáno na výrobu s dodáním 7-40 dní a nebo tuto informaci naleznete v "Detailu produktu" u zboží, trváme na písemném souhlasu, že tuto informaci berete na vědomí a že s tímto souhlasíte. Souhlas potvrdíte odesláním objednávky. V případě, že je Vaše zboží zakázková výroba, ve shodě s odstavcem 8 § 53 Občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Dnem přijetí zpětného souhlasu od zákazníka začíná běžet termín dodání objednaného zboží. Vyhrazujeme si však právo zaslat u zakázkové výroby zálohovou fakturu na 50% hodnoty objednávky zboží.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 10.2.2024.